ponedjeljak, 23. kolovoza 2021.

Protivljenje ehli sunneta vel džemaata Poslanikovim sunnetima

 U ovom poglavlju želimo pokazati istraživaču, u osnovnim crtama, protivljenje ehli sunneta vel džemaata većini Poslanikovog sunneta. A na drugoj strani objasnit ćemo da sušije te koje se drže Poslanikova sunneta i da mi šije imamo pravo da ovu knjigu naslovimo Šije istinski sljedbenici Poslanikova sunneta.

 

Isto tako, u ovom poglavlju želimo iznijeti glavna pitanja kojaće još više pojasniti istraživaču da je se ehli sunnet vel džemaat suprotstavio učenjima islama u svemu što je odredio Kur'an i Poslanik, s.a.v.a., u svom sunnetu, što je rezultiralo zastranjenjem mnogih muslimana, njihovo izopačenje, nazadovanje i nesreću.

 

Po mom vjerovanju, uzrok zablude se vraća jednom glavnom faktoru, a to je ljubav prema dunjaluku i svim njegovim manifestacijama.Zar Allahov Poslanik, s.a.v.a., nije rekao:

“Ljubav prema dunjaluku je uzrok svake nesreće!”

 

Ljubav prema dunjaluku je zasigurno predstavljena u ljubavi prema vlasti i stjecanju položaja. Zbog vlasti su mnogi narodi uništeni, propale mnoge zemlje i narodi, a čovjek postao krvoločniji od divlje zvijeri. Na to je ukazao Božiji Poslanik, s.a.v.a., kada je rekao svojim ashabima:

 

“Ja se ne bojim za vas da ćete Bogu druga pripisivati poslije mene. Ja se bojim za vas da ćete se natjecati u vlasti.”

 

Zbog svega ovoga, mora se proučiti pitanje hilafeta i imameta ili ono što danas nazivamo sistem islamske vlasti. To je velika nesreća i katastrofa koja je na muslimane navukla probleme, teškoće, zabludu i propast.

 

Nema komentara:

Objavi komentar

Sa dr. Musavijem i sa djelom Et-Tashih (Ispravak)

  Sreo sam se sa grupom obrazovanih mladića u kući brata s   kojim su me vezale neke rodbinske veze. Njegova kuća se   nalazila u okolini Pa...